SMS Plus
  • עמוד הבית
  • מערכת דיוור SMS לעסקים
    • ניהול מועדון לקוחות דיגיטלי
      • שליחת הודעות SMS מתוזמנות ללקוחות
    • שליחת קמפיין SMS לרשימת תפוצה
    • אוטומציות SMS מתקדמות לעסקים​
    • ניהול סקרי לקוחות באמצעות SMS​
  • חבילות SMS לעסקים
  • בלוג
  • לפתיחת חשבון התנסות בחינם
  • עמוד הבית
  • מערכת דיוור SMS לעסקים
    • ניהול מועדון לקוחות דיגיטלי
      • שליחת הודעות SMS מתוזמנות ללקוחות
    • שליחת קמפיין SMS לרשימת תפוצה
    • אוטומציות SMS מתקדמות לעסקים​
    • ניהול סקרי לקוחות באמצעות SMS​
  • חבילות SMS לעסקים
  • בלוג
  • לפתיחת חשבון התנסות בחינם
ראשי כללי מהם היתרונות השיווקיים בשליחת הודעות SMS לעסקים?

מהם היתרונות השיווקיים בשליחת הודעות SMS לעסקים?

14 במאי 2021 SMS PLUS

בימינו כמעט לכל לקוח פוטנציאלי יש טלפון נייד או סמארטפון אשר הוא מחובר אליו באינפוזיה 24 שעות מסביב לשעון. לפי מחקרים אחרונים, 75% מאיתנו בודקים את הטלפון הנייד בשנייה שאנו קמים, כך שכבעלי עסקים חבל לפספס את ההזדמנות הזו.

במאמר זה אציג 7 יתרונות שיווקיים אשר כל בעל עסק יכול להפיק משליחת הודעות SMS ללקוחות פוטנציאליים או לקוחות קיימים בעסק.

מהם היתרונות השיווקיים בשליחת הודעותSMS לעסקים?

פרסום, שיווק ומיתוג באמצעות שליחת הודעות SMS הוא אחד מהכלים האפקטיביים שיש לכל מפרסם, משווק או בעל עסק בארסנל הכלים שלו.

שליחת הודעות SMS מעניקות אינספור יתרונות שיווקיים, ביניהם ניתן למנות:

  1. נתוני פתיחה – מחקרים אחרונים מראים כי יותר מ – 90% מהאנשים אשר מקבלים הודעות SMS פותחים וקוראים אותם בתוך דקות מרגע קבלת ה – SMS. אם משווים את נתוני הפתיחה של הודעות SMS לכל ערוץ שיווקי אחר (דיוור אלקטרוני, פייסבוק מסנג'ר וכדומה) רואים שאי אפשר בכלל להשוואת בין הכלים מבחינת פתיחה, קריאה ותגובה.
  2. פילוח קהל היעד – כיום, ניתן לפלח את קהל היעד לאינספור סגמנטים החל ממיקום ועד העדפות הלקוח, היסטוריית הרכישה בעסק או נתונים דמוגרפיים. שליחת הודעות SMS לקהל יעד מפולח ולא בצורה "עיוורת" מאפשרת להגדיל בצורה משמעותית את אחוזי ההמרה מכל קמפיין שנשלח ללקוחות העסק.
  3. ביצוע סקרי דעת קהל – הודעות SMS מאפשרים לקבל משוב מהלקוחות על ידי שליחה של סקר ממוקד לכל לקוח. לדוגמא, לאחר רכישת מוצר כלשהו, ניתן לשלוח ללקוח שאלה בסגנון "מה דעתך על חווית הרכישה באתר מ – 1 עד 5" או "האם היית ממליץ על המוצר לחבר?".
  4. תזמון מסרים – כיום, ניתן לתזמן בצורה אוטומטית הודעות SMS ללקוחות על פי מגוון רחב של פרמטרים החל משעות פתיחה ועד ימי הולדת, חגים ומועדים מיוחדים.
  5. מבצעים מהירים – שליחה של הודעות SMS היא דרך מצוינת להודיע ללקוחות על מבצעים מהירים, אקסקלוסיביים וייחודיים. אם הרכישה מתבצעת באתר האינטרנט של העסק, ניתן להוסיף קופון ייחודי אשר יגרום לכל לקוח להרגיש מיוחד.
  6. הודעות תפעוליות – אם בעבר כל ההודעות התפעוליות נשלחו במייל, היום ניתן לראות יותר ויותר עסקים אשר בוחרים להשתמש בהודעות SMS קצרות לצורך שחזורי סיסמאות, חשבוניות ועדכונים שונים.
  7. בניין אמון, קשר ומיתוג – הודעותSMS הן כלי מצוין לבנייה של אמון, קשר מתמשך ומיתוג לעסק. היום, כמעט כל עסק שולח הודעות SMS אישיות לאחר ביצוע הזמנה חדשה, עדכון הלקוח או אירועים חשובים.

לסיכום, רבים מאיתנו מחוברים לסמארטפון 24/7 מסביב לשעון כך שאם עדיין לא עשית שימוש בהודעות SMS, הגיע הזמן להתקדם לטכניקת שיווק יעילה, מהירה ופשוטה שתאפשר לך להמיר הרבה יותר לקוחות מזדמנים ללקוחות קבועים בעסק שלך.

הבא »


© כל הזכויות שמורות – סמס פלוס (SMS PLUS) – מערכת לשליחת הודעות SMS לעסקים • חבילות SMS לעסקים במחיר הזול בישראל, בהתחייבות!

קידום על ידי Signup קידום אתרים
תנאי שימוש • מדיניות פרטיות • הצהרת נגישות

דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס