אחת הדרכים הטובות ביותר לחזק את המותג שלכם או אפילו להיות אתם בעצמכם מותג חזק יותר, היא באמצעות יחסי ציבור בערוצי מדיה שונים. במשך שנים האפשרות הזאת הייתה פתוחה בעיקר לחברות גדולות או בעלי יכולת, אך בשנים האחרונות כל אחד יכול לעשות זאת באמצעות פרסום כתבות במקומונים.
יש חשיבות גדולה מאוד לחוזק המותג כדי למשוך לקוחות חדשים, לצמוח בעולם העסקים ואף לאפשרות לדרוש ולקבל תשלום גבוה יותר עבור השירות או המוצר של אותו המותג.
כולנו מבינים בשנים האחרונות, הרבה יותר מאי פעם בעבר, כמה חשיבות יש למותג חזק. צרכנים ישלמו חמש שקל יותר עבור קפה ממותג על פני קפה שאיננו מוכר להם, אפילו אם מדובר על אותם פולי קפה, באותה הכמות ועם אריזה די דומה. אותו הדבר כאשר צורכים שירות. יש מי שידרוש ויקבל 400 ₪ לשעת עבודה כיוון שהוא נחשב למותג מוביל בתחומו, אוטוריטה או מומחה, ואילו ספק שירות אחר, המספק בדיוק את אותו השירות ואפילו באותה רמה ירשה לעצמו לבקש מחצית מהסכום הזה.
מותג חזק הוא בעל משמעות גדולה ולכן כל בעל עסק או עצמאי חושב איך גם הוא יוכל להפוך למותג חזק ומוכר יותר. בניגוד לשנים קודמות, אנו בתקופה בה הרבה יותר קל להפוך למותג חזק והדרך לכך אפשרית באמצעות פרסום כתבות במקומונים.
איך פרסום כתבות במקומונים עוזרים ליצור מותג חזק יותר?
פרסום כתבות במקומונים, אתרי חדשות ואתרי נישה ברשת האינטרנט יכולה לעשות פלאים לחיזוק של מותג.
דוגמא לכך היא רופא שיניים שיפרסם כתבה על טיפול חדשני להשתלות שיניים במקומון של העיר בה המרפאה שלו ממוקמת. פרסום כתבה נוספת או אפילו ראיון עם אותו רופא במקומון אחר של אותה העיר או מקומון של אזור הפעילות שלו יחזקו את המותג שלו. הקוראים שאולי לא הכירו את אותו רופא שיניים קודם לכן או "שמעו בחצי אוזן" את שמו בעבר, יכולים עכשיו להבחין שהוא מקבל במה וחשיפה בכמה ערוצי מדיה ובפעם הבאה אולי יתנו לו עדיפות כשהם צריכים ביקור במרפאת שיניים.
דוגמא אחרת היא פרסום כתבות בנושא משפחה מטעם עורך דין דיני משפחה. הכתבות הללו יעלו במדור המשפטי של מקומונים שונים באופן עקבי או אפילו במקומון מוביל באזור הפעילות שלו, ואותו עורך דין יקבל חשיפה רחבה לשם שלו, על חשבון קולגות למקצוע. סביר להניח שכאשר אדם שנחשף לכתבות הללו, ולו רק לחלק מהן בחודשים האחרונים, ייתן עדיפות לאותו עורך דין כאשר הוא יזדקק לשירות של עורך דין משפחה.
אלו מספר מקומונים מומלצים:
- חדשות באר שבע
- חדשות תל אביב
- חדשות נהריה
- חדשות כפר סבא
- חדשות נתניה
- חדשות פתח תקווה
- חדשות רמלה לוד
- חדשות ראשון לציון
- חדשות חולון
- חדשות יבנה
- חדשות הרצליה
- חדשות בת ים
- חדשות ירושלים
- חדשות נס ציונה
- חדשות הקריות
- חדשות אור יהודה
- חדשות רעננה
- חדשות טבריה
- חדשות רמת גן
- חדשות רחובות
- חדשות גבעתיים
- חדשות עכו
- חדשות קריית אונו
- חדשות אשדוד
- חדשות כרמיאל
- חדשות ראש העין
- חדשות חדרה
- חדשות עפולה
- חדשות חיפה
- תל אביב היום
איך מפרסמים כתבות במקומונים ואתרי חדשות?
יש כמה דרכים לפרסום כתבה במקומונים ברשת האינטרנט. אפשרות אחת היא להציע להיות "מומחה" במדור כלשהו של אותו מקומון ולכתוב בקביעות תוכן בעל ערך למדור. לא תמיד הדבר אפשרי ובדרך כלל עבור ניהול המדור יש לשלם סכום כלשהו.
אפשרות נוספת היא לקנות כתבות במקומונים מסוג זה. משלמים עבור כתבת תדמית או ראיון מקצועי כולל תמונות, קישור לאתר של נושא הכתבה ואפילו טופס השארת פרטים בסיום הכתבה. העלות היא בד"כ כמה מאות שקלים לכתבה מסוג זה ומקבלים בתמורה אפשרות לבנות את המותג שלכם בדיוק כפי שנוח ומתאים לכם.
בשנים האחרונות קניית כתבות במקומונים צוברת תאוצה רבה ועזרה לבעלי מקצוע ונותני שירות רבים לבנות מותג חזק בנישה שלהם.